Studenten.


Åh vad jag saknar studentveckan!
Blir så avis nu när alla pratar om vilka skor de ska ha, vilken klänning
osv. Självklart ska jag medverka under veckan.
Bästa M tar ju studenten så det ska firas med dunder och brak !
Även D tar studenten så det går inte att glömma ;)
Presenter ska köpas, men vad tusan ska man köpa ?
GAH det står helt stil i huvudet.

Blir lugn dag idag, ryktas om att det kanske blir pizza i viken? Vem
vet den som lever får veta ;)

Nu kör ja en liten fortsättnings på resan.
Andra dagen testade vi på att få massage på stranden, en
viss M hade ju såååååå ont i ryggen HAHA. Ingen kommentar på det !
Men en helkropps massage och massa skitsnack om det som hände dagen innan
så var vi båda jätte nöjda !
Sen var festen igång igen, nu var även två av J:s vänner med oss
självklart polackerna också !
Ja höll mig hyfsat nykter tills vi kom ut på krogen, då M och J ville ge mig något starkt
så absint grön 80%. Ja ser glatt på det, frågar vad det är och sveper den.
J*vlar i havet, ögonen åkte ut och öronen rykte (nästan iallafall)
Sen fick jag och M för oss att bada i havet, sagt som gjort.
Men kläderna var tyvärr kvar på haha. Men men ibland är det bara att bjuda på sig själv ;)




fortsättningen följer spännande va ? ;) haha

nu ska ja göra mig i ordning (:

Pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0