Sommarkänsla!


Lite varmt och skönt det har varit ute idag då, synd att nästan hela dagen har bestått av att jobba och fortsätter så till minst halv åtta i kväll.  Men lite sol har även jag hunnit med att få känna av !
Har börjat få tillbaka min ordentliga sömn, vaknar inte var tjugoende minut längre
utan kan sova ett par timmar i mellan nu. Riktigt skönt och snart hoppas jag på att kunna
sova hela nätterna utan problem !
Nu är det tre dagar kvar sen är jag på Mallorca igen, va skööööööönt det ska bli måste bara tillägga det ännu
en gång !
Synd bara att solen har börjat komma hit, men jag hoppas den försvinner när vi är där borta.
Sen är den helt klart välkommen!

Har ni sett Bella och tyra show med Kissie?
Gah man vill ju bara strypa henne !
Förstår inte hur en människa kan leva med sig själv sådär.
Jag tror inte ett dugg på PR trick eller något, utan bara osäkerhet handlar det om.
Stå för vad du säger och vad du gör, annars är det du som kommer vara ner trampad i
skiten sen !
Usch usch va nära på att kasta in datan i väggen när ja såg showen, det gick sig bara inte.
Attityden och att hon trodde att hon va något?
BLÄÄÄÄ skulle jag vilja säga och ge henne en på käften :P haha
Ilska blev det om något !

Nu ska jag hjälpa till här, mer bilder och berättelser om resan kommer om ett tag (:

Pusspuss

/// Charlene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0