Charlene.


En liten ny början nu, Ska nog även ta och göra om hela bloggen.
Har massa nya bilder nu och massa nya minnen !
Har spenderat min livs bästa vecka på Mallorca med
märta, erik, danne och jocke !
Sjukt klockren men dyr vecka.
Haha hade sönder min mobil och kamera?
Då är det något som inte står rätt till i mitt lilla huvud.
Eller får jag skylla på alkoholen? blev ju en hel del där nere..
Men som sagt, de är smällar jag får ta nu.
För jag mår verkligen pissigt, men är nöjd över att jag stannar hemma i kväll. Orkar
verkligen inte ens lyfta mig från soffan.
Så parkerar här för kvällen ! Det är ett löfte (:

Ska berätta mer om resan i morgon om jag är piggare då.
Har så sjukt ont just nu :P

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0