Martina

Ah nu sitter jag här långt borta ifrån stan, och mår bara bra! Under dagen har jag bakat mockarutor för första gången i livet, och måste säga det själv dem blev mumma. Jag har även försökt att söka jobb, men det är nästan helt omöjligt i denna stad! och jag börjar få panik på att leva på mamma och pappa och det där larviga underbetalda studiebedraget som varje månad kommer in på kontot, dags att betala för sig själv och bli en stor flicka! Skolan och jag har gått hand i hand i snart 12 år och jag är riktigt trött på det nu! Helt sjukt att man ska behöva gå 12 år i skolan?!? vilken dåre är det som har kommit på den dumma idén, hela livet har ju sprungit förbi en innan man är klar. Och en annan sak som ja stört mig på är att man väljer att gå en utbildning där man kan bli något som tillexempel hotell och restaurang men vem fan (ursäkta) vill tjäna 87 kr i timmen och 16 kr i ob för det jobbet man gör?! hmm detta går att prata. Nu ska jag se film och lugna mina närver.



Kommentarer
Postat av: MATILDA SIMONETTE ♥

Vampyrer, finns dom? ja, vissa påstår det iaf. På min blogg kan du läsa mer om det och där det också finna länkar till "människor" som menar sig vara vampyrer på riktigt.



http://MatildaSimonette.blogg.se

2010-03-05 @ 03:04:25
URL: http://matildasimonette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0