Nu är det dags.


För även mig att slänga in mitt första inlägg.
Så vi kan komma igång med denna blogg.
Annars blir nog M besviken på mig och det går ju inte ;)
som sagt denna bloggen är till för att verkligen öppna oss och för er
att veta att ni är verkligen inte ensamna med era problem samt kärleksproblem.
Hela världens strömmar av problem idag och även jag själv har varit med om riktigt
jobbiga sådana.
Som läget ser ut idag, så väntar/väntade jag på en kille vid namn Mikael att han ska bli klar
i lumpen.
Har väntat ett riktigt bra tag nu och vi har haft riktiga upp och ner gångar även endel diskussioner
för att hans äckel ex är ivägen.
Usch jag tycker verkligen inte om ex, men så är läget.
Men känslorna börjar svika och det är inte så konstigt.
Men inte är det bara han som gör fel, även jag. Men det tänker jag inte berätta nu.

Hare bra.
Leva livet.

Nr10 va galet bra !

Pusspåer
/ Charlene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0