Martina

USA!
träffade syster yster efter hennes jobb, vi tog en sväng till stan då hon helt plötsligt slänger ur sig att hon har bokat en resa till USA där hon ska hälsa på vår kära kusin som har flyttat dit. Men hon glömde fråga sin lilla syster om hon vill med. Så jag ringde min kära mor och frågade henne om jag kunde följa med, och helt plötsligt stod vi inne på ticknet och bokar en biljett till mig! Så nu har jag mycket att se fram emot.

mallis den 29 april

studenten den 10 juni

sommaren

USA den 9 september!

nu mår jag bra.

Har även shoppat lite på H&M idag, som kommer nästa vecka!
Challan och jag beställde likadan klänning. Vi prata inte med varandra på en timme och helt plötsligt har vi beställt samma klänning. HAHA vi ska nog börja dela garderob, så här kommer några bilder på min shopping som jag går och längtar efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0