Martina.

Nu är jag här!
Har varit väldigt dålig på att blogga, men har inte haft någon ork att sätta på datorna. Men nu har jag nya krafter. Veckan har varit ganska lung, har varit i skolan och ordnat till det sista innan studenten som börjar närma sig sakta men säkert! Student mössan, kläningen, skorna är redan avklarat så nu väntar jag bara på den härliga veckan, som jag hoppas ska bli den bästa veckan i mitt liv. Eller iallafall att det blir en vecka jag sent kommer att glömma.

C, hur fan mår din soffa idag?
Hmm igår när jag och challan fick vårt kvälls humör så fick jag för mig att hoppa ner i soffan vilket sluta med att det lät som hela soffan skulle gå sönder. Vi skratta så mycket så att magrutorna kom fram, och det är inte alltid dem tittat fram (;

Nu sitter snart C i bilen på väg ner till landet för en helgs arbete! själv sitter jag hemma med vovven i knät och inväntar klockan. Blir att åka in till syster i stan och sola, äta mat, se film och massa mys! Och imorgon fyller min kära morfar 60 år så det blir kalas hemma hos oss med hela släkten, det blir säkert kul. Nu ska jag hoppa in i duschen så att jag inte skrämmer någon när jag går utanför dörren.

xoxo

bajsmajaloveu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0