Martina

trodde att jag skulle gå och lägga mig men så blev det tydligen inte för min del.

Jag kommer åka till Mallis den 29 april och blir borta i en vecka. Från första början så skulle jag åka tillsammans med eric, jocke och daniel men det ser ut som att det bara blir jag och D. Härligt med en kärleks semester på mallis tillsammans med D. Kan bli riktigt spännande och se hur det kommer sluta. Känns som att mallis kommer bli det stället jag åker till när jag ska på kärleks semsester. Var nämligen där föra året tillsammans med min dåvarande pojkvän, om man ska kalla honom det?!? måste nog ge mig av till något annant land och försöka där istället. Får hoppas att D kan vara lite mer nykter än vad mr H kunde. Lite för glad i alkoholen var den grabben, tyvärr!

Känner att det är dags att skaffa en ny bikini till resan, men vart?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0