Martina.

lämnade staden för en dag och sat mig i bilden tillsammans med challe, och åkte ner till hennes land. vi har bubbel badat och ätit tacos och nu ligger jag i soffan och är fortfarande bakis i kroppen sen igår. På tal om igår måste jag säga att jag hade det riktigt trevligt! Hamnade först på otten, efter ett tag sprang vi in på hugo för att kolla läget men kan inte säga att jag tyckte det var något drag där. Vart var allt roligt folk igår? hmm inte där vi var iallafall haha! Svek även challan en sväng igår, så nästa gång vi ska gå ut så ska hon få ha strypkoppel på mig så att jag inte kan springa långt ifrån henne (;

Fick sällskap av en kär vän igår natt som hade jobbat och var nykter, vi åkte förbi MC donalds och sen hem till mig och myste och åt upp maten. Efter det så fick jag skjus hem till challe igen! Hade tydligen sprungit in i challes sovrum och slängt av mig jackan och sen dragit igen dörren hårt så att hela lägenheten rörde på sig HAHA
Var även tvungen att ringa mamma på morgonen och förklara för henne varför det så ut som det gjorde inne i min lya. Hon blir aldrig förvånad när det gäller mig, så det är tur de! Nej nu orkar inte jag skriva mer än så här. HA DET BRA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0