Martina.

sitter hemma och är helt slut har städat klart hela min "lägenhet", har sprungit upp och ner för trappen som aldrig för. Inte konstig om jag kommer vakna med tränings värk imorgon. Var även ute och gick med min kära vän johan en sväng, och snart kommer han förbi igen för att ta en dusch hos mig eftersom dem håller på att bygga om hemma hos honom. Inte varje dag man har en naken karl i duschen (: '
Får hoppas han hinner få innan mr no one kommer förbi så han inte tror jag vänstrar, HAHA

Imorgon hoppas jag på att få med mig C till IKEA så jag kan köpa hem lite nytt! är sugen på en ny tavla men vet inte riktigt hur den ska se ut. Får se vad jag får med mig hem helt enkelt.

sovgott



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0