Martina.

Idag kändes dagen väldigt lång. Jag gick upp runt 10, åt lite frukost sedan åkte jag och hämta challan, vi hade tänkt ta en promenad i Lindö men de sluta med att vi åkte in till stan och åt lunch på fräcka fröken istället! stod även emot att ta någon bakelse, så kände mig riktigt duktig. Resten av dagen har det inte hänt så mycket åt lax tillsammans med familjen och efter det tog jag mig en lång promenad för mig själv. Hade glömt bort hur skönt det ibland kan vara att gå ensam och bara lyssna på musik. Fick även ett samtal av min kära vän Johan som jag inte pratat med på väldigt länge. Det hade hänt mycket nytt i hans liv, han hade till och med skaffat sig en tjeja, kul för honom! Kanske dags själv snart att slå sig ner? hmm.

mrs no one kanske kommer förbi om en liten stund och hälsar på!
Nu ska jag hoppa in i duschen. 

love.


Kommentarer
Postat av: johanna

Hej hej, allt bra?:D

Följa varann på bloglovin? :)

2010-03-23 @ 11:55:54
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0