Dagens Diss & Hiss




  
          HISS.
 

  • Skjortor,
    Det passar verkligen till det mesta och så sjukt snyggt med lite utsmykning!
    En skitsnygg outfit till en ute kväll.
  • Disney Channel,
    haha en stor favorit alltså !
    Det gör verkligen min dag ibland !
  • Mobilen,
    Skulle aldrig klara mig utan den, är som klister på den också.

    DISS.
  • Partille Johnny,
    Alltså stort usch !!!! Varför har ni tofsar på benen? Det är ju inte snyggt någonstanns heller.
    Kanske dags att ta ett kliv ner på jorden ;)
  • Ex,
    Det är väl en grej för oss tjejer, men ibland är dom verkligen i vägen och jag stör mig på dom.
    Värst är när dom verkligen tror att dom är något också? Då har verkligen något gått snett ;)
  • Tarminfektion,
    Har haft det ett bra tag nu, men det är på sin bättringsväg. Men jag har spenderat många timmar på toan och det gör ständigt ont i magen.


    /Charlene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0