Charlene.



Varken jag eller M har haft tid eller ork att blogga sen i fredags.
Men tänkte berätta lite vad som hänt.
I fredags så kom allt folk hit och draget var igång det var verkligen super trevligt.
Senare framåt tolv tiden, drog vi mot krogen. Blev hugo och det valet ångrar jag verkligen
inte. det var sånt drag ute och det var så sjukt kul !
Det var verkligen den bästa ute kvällen på länge, träffade på S ute och spendera min natt där ;)


På lördag morgon drog jag hem bytte kläder och åkte till maxi för att handla.
Hela familjen skulle komma på middag och jag hade en hel del att fixa och en lägenhet att städa
men tack vare M så gick det jätte fort.
Blev firad av familjen och god mat och i present fick jag min älskade platt tv och lite smått.
Kan inte bli mycket bättre om jag ska vara ärlig! :D
Sen kom märtis hem hit och vi tog det typ lugnt resten av kvällen.

En helt okej födelsedag faktis, men som sagt 19 är verkligen inte roligt...
Ska vara det ett helt år också ! USCH

Nu blir det soffan, te och tv hela dagen. Vägrar lyfta på mig !

Puss hjärtegull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0