Charlene.


Cha cha bloggen ;D !
Jobbet gick super i måndags och det var super roligt ! Så hoppas på att få spendera fler
kvällar där.
Somnade ganska direkt när jag kom hem där i från också.
Gårdagen började på vårdcentralen, rena stamkunden är jag där ! Usch, men fick min antibiotika och hoppas
min mage pallar det den här gången. Sist åkte jag på en rejäl tarminfektion, den var inte att leka med.
Sen var jag med C hela dagen, gick på stan, lagade mat och bara hade en trevlig och mysig kväll !
Kvällen slutade med det efterlängtade badet och det var riktigt efterlängtat.
Hade även en intressant konversation i natt, får hoppas på det bästa nu verkligen.


Nu ska ja reda på mig och ta tag i lägenheten ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0