Charlene


Alltså jag orkar verkligen inte mer nu, är helt död i dag och har ont precis överallt.
Gårdagen är diskuterbar. Förfesta hos Jessica, melodifestivalen. JÄVLA Anna som vann.
Tillomed jag röstade igår, men inte tusan hjälpte det !
Sämsta verkligen. Sen körde vi massa alkoholspel och då satte det hela igång.
Har en svullen kind tack vare Märta som tog värsta bittaget om mig:O Hoppas jag smaka bra stumpan !
haha.

Sen blev det hugo och för mycket dans så mina ben hatar mig just nu.
Fick sällskap hem och sov faktis riktigt gott, tack tack ! :)
Men nu blir det lugnt resten av kvällen, ska hem till Jessica och hämta saker och bilen.
Sen blir det nog film för resten av mitt liv.
I morgon blir det en ny jobb dag, hoppas det går bättre än sist :)

Pusspuss

(ska säga till märta att slänge in ett inlägg senare när fröken är piggare.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0