Charlene.


Visst blir det mycket kärlek i våran blogg, men vad då?
Vi är två tjejer i våran bästa ålder just nu och lider av just kärlek.
Ha ha.
Eller det gör vi nog inte längre, tror inte på kärlek längre.
Men en stor fråga egentligen är, hur stort är sex egentligen och skvaller i
våran lilla stad Norrköping. Har folk verkligen inget bättre för sig.
Är man värsta slampan för man har sex med en främling eller får man bara ha sex när
man är kär?
Hur ser åsikterna ut kring det egentligen?!
Själv tycker jag att folk har gjort sex till en så stor grej, visst att det kan vara speciellt ibland.
Men inte så att jag måste vänta tills jag gifter mig haha.

Antalet folk har haft sex med då? är det så viktigt att veta.
Frågar ni er partner som ni är tillsammans med hur många han har legat med?
Är det så speciellt att veta? Usch det är något jag verkligen inte skulle vilja veta.

Många frågor, Men så lite svar !
Så snälla svara !

A broken heart can't be that bad.

Kisses




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0