Charlene.


Blev en riktigt härlig kväll igår också.
Möte upp Josefine, så gick vi lite och sedan stanna vi på
skafferiet och fikande en stund och pratade en himlans massa skit.
Jätte mysigt och härligt att få prata med människan igen !
Händer inte allt för ofta nu efter studenten men hoppas att det blir ändringar på det(:
Hämtade mit schema på hugos också, de va fin fint !
Sen blev det bara ett bad och senare sängen den kvällen.
Var så sjukt trött igår, så de va skönt att somna skapligt fast jag vaknar hundra gånger
varje natt.
Kanske saknar någon bredvid mig ;) haha..
nae va !

Nu ska jag strax hoppa in i en dusch, sen hämta Phoebe och sen får jag se vad
min dag erbjuder bra.
Är jätte sugen på att gå och simma, men inte ensam(?) Känns lite mongo.
haha så är ni sugna är det bara höra av er ;)

Pusspuss

Bjuder på en nostalgi bild från mig och josse.
Praktiken i ettan !


Kommentarer
Postat av: Josefine

det var jätte mys, saknat dig vännen <3

2010-03-30 @ 14:49:03
URL: http://jmva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0