Charlene.


Jag har fått mig en riktig funderare i kväll faktis.
Kärleken i sitt liv?
När är den tänkt att komma egentligen, måste man vänta flera år?
Är det någon man redan känner eller kommer man att träffa någon ny ?
Det finns så många frågor, men det känns som om det inte finns några svar på just det.
Kommer det där pirret i magen komma då eller är det försvunnet för livet nu.
Kanske är det bara en tonårs sak.

Jag vill verkligen ha det där att få krypa intill någon, veta att ingenting annat rubbar en än
just varandra. Jag har varit singel i 7 månader nu och jag avskyr det verkligen!
Jag är inte singel personen, jag är van att ha någon vid min sida.
Dumt att ja vande mig vid den tanken bara.

Men det kanske är dags att ta tag i sig, en klok människa sa att man kan inte älska någon annan
förens man älskar sig själv.
Det är verkligen så sant, så ja från och med nu ska jag börja ta tag och hand om mig själv.
Inga mer deppdagar här inte, positiva Challe är här !

Vi får väl hoppas märta tar sig tid och uppdaterar också, Mohahaha !

Puss sunshine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0