Charlene.


Gården va hmm..
Gårdagen mhm...
Gårdagen va great i helheten faktis !
Vi började med att bara jag och märta fixade oss hemma hos mig,
drack lite, prata lite och bara tog det lugnt.
Sen drog vi oss ner på otten och hugo och spendera resterande där,
mellan båda.
Träffade även på bästa O och B trevligt trevligt !
Senare försvann M och jag gjorde P sällskap, sen tyckte både jag och P
att de va dags att gå hem.
Så blev att ta taxi sen efter många om och men somna jag i en varm och mysig famn!
Dumt att klaga, vaknade även upp lika så. Även att M va i lägenheten, kom på att hon dök upp mitt i natten
med världens duns.
Hahaha onyktra flickan är alltid igång ;)

Nu blir det slö dag och avkoppling på landet.
kanske ett bubbelbad och en kall cola? MUMMA ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0