Charlene



Måste börja med att säga.
Att varken jag eller M är intresserade av att följa er i blogglovin(?)
Så ni kan sluta kommentera med det.
Efter som vi inte läst eran blogg innan lär vi inte göra det nu heller :)
Tack på förhand (:

Dagen började helt great, har precis varit på en arbetsintervju.
Gick super bra, så vem vet jag kanske kommer spendera min sommar
på grytsvarv.
Come and check me out ;)
Sånt som märks nu står jag verkligen mellan två jobb och jag har inte en blekaste
över hur jag ska göra och vad jag ska välja. Måste nog ta lite egna stunder och
funderingar över den saken.
Jätte skönt att jobba ute i skärgården men sen är hugo inte bara över sommarn utan överhuvudtaget.
Men som sagt tänk challe tänk ;)

Snart ska vi åka från landet, blir en halvdag med mamma och en halv dag med Fru M.
Först storhandling sen ikea tror jag det ryktas om?!
Vi får väl se vad resten av dagen erbjuder mig (:
I morgon är det fredag, men vi har inte en blekaste om vad vi ska göra.
Ska vi åka till landet? Ska vi gå ut ? Ska vi stanna i stan och göra annat?
Kanske dags att ja slutar tänka för annars lär de ju lukta bränt snart haha x)

Men ni får nog en senare uppdatering också ska ni se ;)

Pusspåer

Kommentarer
Postat av: ewe

Vad fin blogg du har!

Ha en trevlig kväll. :)

2010-03-25 @ 20:19:31
URL: http://lifebyewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0