Charlene


Heeej,
Nu ligger jag nog lite efter här. Men jag är snart ifatt ska ni se ;)
Som sagt, nu väntar vi på en varm paj med kall sås MUMMA!!

Livet är ganska lätt nu för tiden, ska på en arbetsintervju i morgon,
så det hoppas jag ni alla håller tummarna för. Ska även hämta mitt schema
för hugo någon dag denna vecka också. När ja orkar lyfta på arslet vill säga, eller
kanske tar de när vi ska ut på fredag haha. OM vi ska ut. Känns som om de vore skönt att bara ta de lugnt också
men det ska vi ju hela lördagen.
Vi får helt enkelt se vad helgen har oss att erbjuda ! ;)
Lite träning tror jag M prata om, inte sant?
Haha men sådana tankar brukar aldrig funka i slutändan (A)

Har sagt adjö till en kille som funnit i mitt liv i tre år, men de va dags
att resa på sig och stå på sig för ens gångs skull.  Gick ut med denna stora hemligheten
och ja tror att de fick lite konsekvenser men vet ni vad. Jag bryr mig inte, jag är glad att det
kom ut :D
Sen får väl hon puckla på mig om hon nu vill det, tror bara inte hon vågar ;)
haha.
Får hoppas hon inte läser bloggen ;)

Men nu ni, ska ja fixa fika till oss :)

Puss honeys

Kommentarer
Postat av: johanna

Följa varann på bloglovin?:)

2010-03-24 @ 20:53:48
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0