Charlene


Nu har jag bosatt mig på landet för helgen, som kommer innebära jobb jobb och sen lite avkoppling.
Tror jag börjar åka på att bli sjuk också, har riktigt ont i halsen och känner mig allmänt hängig.
Men hoppas det bara är psykiskt.

Idag drog nog sista strået och en ny dörr har öppnat för mig.
skönt men tråkigt. Men nu är det verkligen över och det känns ganska bra ändå.
Har kämpat och kämpat men aldrig fått något tillbaka. Så ska hitta någon som förtjänar det
i stället.

Men det sägs ju att när man slutar leta, så dyker det upp. Well well
vi får väl se. Nu är det slut letat iallafall (:
Om sex veckor blir det nog hudik för mig :D
Hoppas på så iallafall, sjukt kul och härligt att få vara med Veronica ett par dagar igen.
Sommaren var nog det bästa !

Pusspuss Lovers and haters

Have you ever tried sleeping with a broken heart? Well, you can try sleeping in my bed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0