Charlene


Vår sida är inte till för att ni ska kunna lämna reklam i kommentarfältet.
Vi överlever, jag lovar!

Martina står i duschen just nu, vi har massor att fixa inför i kväll.
Det kommer bli sjukt kul hoppas jag.
Men stora frågan är vad man ska ha på sig, åh hatar verkligen besluts ångest.
Känns som om jag inte har några kläder men ändå är alla lådor och garderoben överfull. Haha
ett vanligt i-lands problem.
M kommer inte ikväll, men vet ni vad. Gråt aldrig över spilld mjöld.
Det finns liksom fler ! Så ikväll blir det leva livet och tro mig.
Det ska jag, MINST sagt.
Sista dagen som 18 år och det ska firas med bästa personerna.

Ha en super fin kväll,

Pusspåer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0