Martina.

tyst på dig challe!
jag är här nu så va bara tyst.
(en annan sitter ju inte med datorn i knät när man skiter).

Ah här har det inte hänt så mycket förutom att på söndag fyller man 19 vårar. GRATTIS till mig. Ett år närmare döden, oh yeah. Var ute på krogen igår! och kan inte säga annat än att jag var tvungen att fälla en liten tår när jag såg dig stå där och du såg så kär och stolt ut när jag själv bär på din sorg. Men tänker inte gå in närmare på den delen för då lär de inte vara jag som fäller en tår. Hur kan man vara så blind?!?
slut pratat om det.

Idag har jag legat bakis hemma efter för många tequila shots på krogen igår. att man aldrig lär sig. Förfesten var riktigt rolig tillsammans med josse, jessi och självklart med min andra halva CHARLENE! Helgen för min del blir väldigt väldigt lugn, inte en droppe alkohol utan bara massa mys. Såg filmen ARN förut med min bror och storasyster, och måste säga att den var riktigt bra! värd att se! Nu ska jag försöka sova en sväng så att jag inte är helt slut imorgon när shopping med syster står på schemat.

mymymy!


loveusis.

Kommentarer
Postat av: anonym

hur kan du vara så blind?

2011-01-07 @ 04:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0