Charlene.


Hah ! Vilken natt måste jag börja med att säga !
Otten va ta mig fan klockrent igår, det va sjukt kul
alla va typ kalasfulla även jag haha.
Jag va lite för full eftersom mycket är tomt i huvudet och
jag tror faktis jag inte vill fylla igen dom tomma hålen(stavning?)

Haha enda ja kan göra är att skratta åt det jag kommer ihåg!
Sov riktigt gott även inatt, Micke sov här. Super mys !
Josse sov här med Något? haha
Märta sov på soffan, TRODDE JAG.
När ja klev upp så va inte märta på samma plats som hon va när
vi gick och la oss? haha
Lite chockad.
Kraken hade åkt hem, Nästa gång får du gärna säga till. Så jag inte behöver bli
orolig för dig ;)

Usch när jag klev upp i morse så var jag seriöst fortfarande full, helt otroligt
va dåligt ja mådde och mår just nu. Kommer sitta här precis hela dagen! Ska väl
ta ett bad vart efter och sen kommer syster i kväll(:
Super kul, ska spendera hela helgen på landet.
Sånt är riktigt skönt ibland, så det ser jag fram emot !

Kommentarer
Postat av: nina

fin blogg :)

2010-04-01 @ 19:23:00
URL: http://gullecasper.blogg.se/
Postat av: Veronica

Haha, det är ju typ bara du som bloggar? =P

2010-04-01 @ 22:24:55
URL: http://siivonenveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0