Charlene.


Tja tja bloggen ;) haha
Alltid lika kul med det uttrycket !
Jag och M prata mycket i början med varandra om att vi skulle köra massa video
inlägg.
haha men tro mig det rann ut i sanden och jag tror det är lika bra det.
Tror inte jag kan sätta mig framför camen och prata rakt in i den som om jag
pratar med någon haha skulle aldrig kunna hålla minen överhuvudtaget.
Nae va, vi skippar nog det ;)

Livet är inte lätt just nu, har gjort ett par val jag är ganska nöjd över.
Går igenom en svår period just nu, men mina vänner får mig verkligen uppåt
och det är superskönt !
Igår var jag med Märta och Josse.
Vi lagade mat och prata massa skit och hade det uber mysigt !
Måste göras om, vi planerade även lite saker inför sommaren.
Gud va ja längtar, ge mig sommar nu !

Nu ska ja hjälpa till här(:

Pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0