Charlene.


God morgon bloggen (:
I natt bestämde sig jag och carro för att gå en skön promenad för vi hade
verkligen en heldel att prata ut om. Så vi gick en ganska bra bit lite runt över
allt och spred ut våra bekymmer.
Så i natt har jag verkligen sovit bekymmer fri, vilket är super skönt !
Tankarna har gått i hundra ett par dagar nu, men har fått mitt svar på saker och
ting.
Så nu är jag done done done och done.
Måste säga grattis till Mamma idag som blir äldre !
GRATTIS !
I kväll blir det nog viken, för en helgs jobb.
Vet inte än, men tror iallafall så.

Men dagen ska spenderas med mamma, hon som bestämmer vad som ska hända.

vet inte riktigt vad jag ska skriva, har kommit in i en liten extra känslig period.

Nu ska jag sätta fart, hon kommer nog när som.


Pusspuss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0