Charlene.


Blir visst inte mycket uppdatering här.
Men jag försöker iallafall, till skillnad från vissa andra....
Inga namn nämnde nu inte.
Det är fem hela dagar kvar tills vi åker, de känns helt sjukt :O
Men jag längtar som bara den, så de sista dagarna kommer jag nog vara världens jobbigaste
människa mot märta.
Men det är smällar hon får ta ;)
Mohahaha..
I torsdag kom vi ut till landet jag, M, s och J. Vi har bara tagit det lugnt, pysslat lite
och barnen har lekt för fullt. Allting har verkligen gått super bra, kanske inte att barnen vaknar
för tidigt. Men dom har fattat de där att vi som är äldre behöver lite längre sömn så dom stör oss faktis inte
förens klockan slår nio.
Då jäklar, då har ena bajsat ner sig och den andra är bara allmänt pratglad.
I morgon åker vi hemmåt igen, ska bli skönt faktis.
Kommer nog vara helt slut också.

Nu har jag i stort sätt TVINGAT M att slänga in ett inlägg.
Så vi får väl se hur lång tid de tar för henne att fatta peaken ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0