Charlene


Okej, Då kör vi igen.
Jag ska även tvinga på märta ett inlägg också.
inte ska bloggen komma på sidan bara för att vi har gjort det.

Frågan är vart man ska börja.
Förra veckan fick vi klartecken på att jag ska med till Mallorca
så vi vart typ super lyckliga och glada. Ska bli så sjukt skönt att komma iväg och bort från
denna hålla ! Så många kvällar har vi suttit och planerat saker även vad vi ska packa.
Men hallå, 15 kg är max vad väskan får väga? Hur tusan ska det gå? Jag är tjej, vi borde typ få ha minst 25 kg i
alla fall.
Men Ah det får väl gå, vi har nog kommit på en rätt okej plan i allafall ;)
Bara en vecka och två dagar kvar och kroppen pirrar så det skriker om det !
Det bästa är att jag ska spendera veckan med världens bästa människa, det kan ju bara inte bli bättre !

På torsdag har jag halkan, börjar bli lite nervös.
har börjat läsa i körkortboken, så man kan lite om det iallafall. Haha inte så kul att komma dit helt okunnig.
Efter halkan och Risk1 så drar jag och märta ut till landet, även lillebror gör oss sällskap.
För att komma bort från stan fram till söndagen !
Ska bli så skönt, koppla av, sola ( om vädret tillåter) och bara äta gott och nyttigt !
Måste hålla mig i från go´sakerna nu tills resan.
Man vill ju kunna impa på grabbarna haha!

Märta och jag har försökt att vara ute och gått varje dag, ibland funkar det och ibland inte.
Men igår blev det ett varv runt strömmen och det va sjukt skönt. (trots att de va kolsvart ute)
Idag kör vi påt igen ! Kanske lite tidigare om vi har tur.

Igår tog ja en liten spenderar dag med mamma, vi gick på maxi, övningskörde och så blev jag även tre par skor
rikare ! Visar någon dag (:

Nu kommer mamma och hämtar mig, så får vi se vad dagen erbjuder.
Maja joinar även oss(:

Kisses♥

Kommentarer
Postat av: nella

Har du något tips på vad man kan göra för att visa sin uppskattning till sin pappa ? :)

2010-04-20 @ 16:57:49
URL: http://nellishen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0